Snel en makkelijk jouw tickets online!

TICKETS VIP TICKETS

Online jouw abonnement aankopen

Ticketing

Heb jij jouw abonnement al verlengd of aangekocht voor volgend seizoen? Doe het heel snel en eenvoudig via het online ticketingplatform van KV Kortrijk.

Abonnementen

De abonnementen voor volgend seizoen kun je momenteel heel eenvoudig verlengen, dit kan op het secretariaat of via het online ticketingplatform van KV Kortrijk. Hoe je dit exact doet kan je hieronder nog eens bekijken in dit filmpje.

De prijzen en alle praktische informatie kun je via deze site bekijken.

Tips voor het verlengen

Omdat enkele van onze supporters problemen ondervinden bij het verlengen of aankopen van hun abonnement kregen we ook enkele handige tips mee van onze ticketingprovider Ticketmaster.

Bekijk hieronder de handleiding om online jouw abonnement aan te kopen of te verlengen.

 

Online jouw abonnement aankopen!

Opgelet bij online aankopen

Als je jouw abonnement online wil verlengen of aankopen, moet je wel op volgende zaken letten:

  • Zorg ervoor dat je eerst jouw gegevens controleert bij de bestelling (adres, naam, mailadres,...) en indien nodig aanpast voor je de bestelling afrondt. Zo zorg je er zeker voor dat jouw abonnement bij jouw terecht komt.
  • Weet je niet aan welk mailadres jouw abonnement gekoppeld is? Neem dan gerust even contact op met het secretariaat. Dan koppelen wij het correcte abonnement aan jouw profiel.
  • Ben je jouw wachtwoord vergeten van jouw account? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan via de knop "paswoord vergeten" op de ticketingwebsite.
  • Indien de betaling niet zou lukken, kan de oorzaak het gebruik zijn van een verouderde browser. Probeer dan even in een andere of recente browser.
  • Indien je te lang wacht met jouw betaling af te ronden, kan er een veiligheid optreden die de betaling zal weigeren. Wacht dan best enkele uren om jouw bestelling opnieuw te proberen.
  • Mensen die op een blanco pagina terechtkomen hebben vaak al enkele keren een bestelproces geprobeerd, maar niet volledig afgerond. Om alsnog jouw bestelling te doen, kun je best even kort jouw browsergeschiedenis wissen.

Bij problemen, neem gerust contact op met ons secretariaat 056/960190.